kopperssuidafrika.reismee.nl

we zijn er

ok we zijn er ja inderdaad de reis viel me eigenlijk beetje tegen erg rommelig ,en onderweg kreeg lobke enorme hoofdpijn ,en toen we dan eindelijk in johannesburg kwamen werd de landing inens afgebroken en trokken we met een flinke bocht naar rechts weer omhoog,het was te druk op de luchthaven nou van mij mogen ze dat eerder ontdekken hahahaa ,ook de bagage liet maar lang opzich wachten en eigenlijk was ik het zat,maar goed Seu stond klaar met de auto en binnen 3 kwartier dan op de plaats van bestemming de eerste dag (16 dec) is hier een nationale feestdag (verzoeningsdag)winkels op tijd dicht en heel rustig overal want iedereen heeft een lang weekend!

vanmorgen na het ontbijt even het winkelcentrum ingelopen even sfeer proeven, daarna data regelen voor mijn telefoon die ik nu als hotspot gebruik ! na het middag eten verkoeling zoeken bij een rivier in Henley on klip nu weer terug op de basis ons eerste slaap adres in meyerton waar we blijven tot komende zondag,zo dit was weer een berichtje vanaf deze kant


Reacties

Reacties

Harmke koppers

Fijn jongen leuk zo om
Contact te hebben gr x

jan Koppers

ja is leuk zo harmke dank je wel xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!