kopperssuidafrika.reismee.nl

ST.Lucia 8 januarie 2020

vandaag onze eerste "volle"dag in st Lucia we verblijven hier in een prachtige lodge met de naam : st.lucia safari lodge,gevestgd aan de mc.kenziestreet de hoofdstraat van st Lucia!

vanmorgen eerst een uitgebreid ontbijt want lunchen doen we meestal niet !,..na dit heerlijke eten ben ik samen met lobke gaan zwemmen ,...heerlijk even samen genoten van het water en wat baantjes getrokken,ja ja ik kon het nog !!

mykkie vroeg me wat ik vandaag zou willen doen en ik zei haar dat ik had gelezen over een cultureel zulu dorp in de omgeving ,..even google raadplegen en ja gevonden,...we gingen erheen niet wetende wat ons te wachten stond maar we kregen voor de kleine bijdrage wel heel veel informatie zo leerden we bepaalde begroetingen in de zulu-taal en ook de gebruiken zoalsdat bij het betreden van een hut de mannen altijd eerst gaan!!

ze lieten ons veel atributen zien en verschillende tradities waaronder de dansen en de kleding,..het danse werd uitgebreid gedaan en ja we moesten overal aan meedoen,helemaal leuk die interactie we waren maar met een kleine groep van 5 man waarvan wij drie en twee Amerikanen,....de ervaring was enorm leuk we hebben er dan ook een flinke poos rond gekeken terug bij de lodge wat geluierd en info opgezocht uit de omgeving tegen de avond even een biertje bij de bar hier ,livina(mykkie) gaf aan dat ze niet zo lekker was dus bleef ze in de lodge,...ik ben samen met lobke het dorp ingelopen om wa te eten na wat restaurants te zijn gepasseerd kwamen we uit bij the elephant lake hotel,..hier hebben we heerlijk even gegeten na het eten terug naar de lodge het is inmiddels 9 uur dus zo even douchen nog even zitten en op tijd bed in voor en nieuwe dag in zuid afrika

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!