kopperssuidafrika.reismee.nl

hluhluwe umfolozi

mijn nacht was maar kort,eerst vanacht harde muziek van de buren die om 2 uur begon en pas na 3 stopte ik had geen idee uit welk appartement het kwam anders was ik er wel heen gegaan,...maar goed om kwart over 4 de wekker want we werden vanmorgen om 4.45 opgepikt voor het geusthouse,we gingenmet een jeep mee samen met nog 6 mensen en een chauffeur/gids

vandaag een bezoek aan het wildpark hluhluwe umfolozi (sloe sloe wie um fo loo zi ) een prachtig park van duizenden kilometers oppervlakte waar ik al eerder was maar goed nu is lobke en mykkie er bij en hun kennen het niet!

enorm vel dieren kunnen zien,lekker en ontbijt met de hele groep waarvan ook nog 3 Nederlanders erbij 2 uit heerenveen en een meisje uit utrecht,na het ontbijt verder op zoek naar dieren,rond 12 uur weer stoppen en de braai word klaargemaakt ,heerlijk genieten en met 9 man aan tafel vlees maar ook brood en salade erbij de verzorging is prima,je betaalt per persoon 70 euro daarvoor word je opgehaald waar je wil en krijg je dus ontbijt en een goed middagmaal inclusief alle drinken van koffie tot frisdrank/bier en een leuke rit van ongeveer 60 km door het park met een goede uitleg over de diverse dieren de reis begint dus al 4.45 en om 15.00 ben je weer terug bij je geusthouse al met al 10 uur onderweg !!!!!

als we weer thuis komen ga ik even liggen ja echt heel even want ik ga eigenlijk direct al douchen en omkleden daarna even een biertje aan de bar en als ik mijn buren dan zie lopen spreek ik ze aan op hun gedrag van die nacht,maar ze ontkennen dus geen probleem dan maar klacht bij de receptie doen en die gaan er wel mee bezig !!

het is nu 17.20 en vanavond ga ik samen met mijn collega Leroy en zijn vriendin eten die ook toevallig op deze dag in st Lucia zijn,lobke gaat overigens ook mee,..morgen na het ontbijt de boel inpakken want in st Lucia zit het er dan op !!!



Reacties

Reacties

Pauline klok

Wat een super dag hebben jullie weer gehad!!! Is om jaloers op te worden? nog veel plezier de laatste dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!