kopperssuidafrika.reismee.nl

laatste dag 2019 en begn van het nieuwe jaar 2020

het heeft even geduurd we waren inmiddels dus in meyerton (gauteng) en daar kreeg ik te horen dat er een verrassingsreis voor ons was,en doordat ik mijn oplader van de laptop vergat even geen verhaal hier, maar goed we werden verrast met een rit van 400 km naar lephalale(limpopo provincie) daar woont de zoon van livina(mykkie),...Henry met zijn vrouw lize en hun kinderen jenna en molly,toen ik liza de laatste keer heb gezien was ze zwanger van jenna en die is nu al bijna 10 (31 maart)!!! wat vliegt dan toch de tijd maar wel heel leuk om elkaar weer te zien de eerste avond gelijk feest met eten en drinken want er kwamen vrenden langs het is dan oudejaarsavond maar daar heb ik niks van gemerkt

ik ben nu lichtelijk met de dagen in de war en moet al nadenken over de datum maar da afgelopen dagen waren erg leuk we zijn naar groot winkelcentrum in lephalae geweest hebben wilde dieren kunnen spotten en we hebben vooral veel geluierd en gezwommen in het zwembad bij huis,gisteravond(2 januari) ging de braai aan en werd er veel vlees gemaakt en salades gemaakt een gezellige laatste avond want vanmorgen zijn we om 4 uur opgestaan een bak koffie en inpakken en dan rijden een kleine 400 km naar "huis" waar we heel goed zijn aangekomen dus nu weer een paar dagen in meyerton en volgende week weer een nieuw avontuur!!!

Reacties

Reacties

Pauline

Ik geniet van jullie foto's en verhalen. En ik hoop dat nog veel foto's en belevenissen mag zien en horen
Jan en Lobke nog heel veel plezier .

jan koppers

dank je wel pauline

Anneke Kuiper

Jan en Lobke, wat maken jullie veel mee en ik sta er versteld van dat jij daar zoveel kennissen heb Jan!
Geniet er van, wij genieten stiekem met jullie mee. Leuk al die foto's te zien.
Wanneer moeten of gaan jullie weer terug?

DICK

Hoi jan en lobke
veel plezier daar nog ff. genietse van de mooie natuur daar.
prachtig die natuur foto s

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!