kopperssuidafrika.reismee.nl

afscheid van de kaap

vandaag gaan we de kaap verlaten,maar eerst met onze vrienden een ontbijt genieten bij een leuk tentje, en nog even rondwandelen,vervolgens nemen we afscheid en ik rij met lobke naar kaapstad waar we nog even door de Bo-kaap rijden (district 6)

leuk voor lobke om dit ook eens te zien de gekleurde huizen in dit stadsdeel

we rijden dan naar de autoverhuur en leveren de auto daar in ,iemand van deze firma brengt ons vervolgens naar de luchthaven

inchecken en vliegen naar johannesburg de vlucht verloopt prima en ik ontmoet onderweg leuke mensen we hebben op bijna dezelfde plaats vakantie gevierd en ook onze eindbestemming is bijna gelijk we spreken af om deze week samen een potjie kos te maken ,Afrikaners zijn zeer gastvrij maar dat wist ik al jaren en ik geniet ervan om in het afrikaans met ze te praten

op de luchthaven van joburg halen frikkie en livina ons op we rijden naar hun huis en instaleren ons opo de kamers die voor ons zijn klaar gemaakt

's avonds even wat boodschappen doen want mijn yoghurt is op en daarna samen een ijsje halen en langs de KFC voor een beker junkfood

voor morgen zijn er nieuwe plannen maar dat komt nog

tot de volgende keer

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!