kopperssuidafrika.reismee.nl

de bergen in en kerstavond

vandaag een rustige dag in Brackenfell de dag begint tenminste rustig smiddags ga ik met Charl naar een winkelcentrum en we  sjokken een paar winkels af op zoek naar een kabel voor Charl,...na het avondeten vertrekken we met twee autos en 8 personen richting kaapstad  we rijden daar door de drukke stad en zien veel mooie dingen  vervolgens komen we aan de kust  en rijden naar Sienheuwel een berg naast de tafelberg

we willen hier net als heel veel meer mensen  gaan kijken naar de zonsondergang de zon is hier prachtig om te zien en zal straks in de ze zakken  het word donkerder  aan de ene kant van de berg gaan de lichtjes in de stad aan en aan de andere kant verlicht de zon in een warme gloed de zee !!! prachtige beelden  maar als  dit ritueel dan voorbij is rijden wij  rustig naar beneden  en gaan via een andere route terug we rijden door de oude stad waar de verlichting vanwege de kerst prachtig is,het is  wel kruipend voor uit komen maar alla dat heb je dr voor over,eenmaal thuis heeft charl honger hahahaha en neemt me mee naar een byzondere take away we kunnen op het parkeer terrein in de auto blijven zitten en bestellen bij de aangesnelde bediende een broodje ,rustig wachten in je eigen auto en het duurt even maar het word gewoon bij je gebracht net even anders dan een drive inn,.....als we we weer thuis zijn word het tijd voor kados vanwege de kerst,..de kinderen zetten de kerstmutsen op en het kan beginnen voor iedereen is er wel iets en Lobke krijgt  leuke kado's voor haar tekeningen ,de afgelopen dagen daarin tegen heeft zij voor iedereen een byzondere tekening gemaakt die  ook onder de boom liggen,ik krijg een hele leuke tas en ook nog  chocolade van rochér

uiteindelijk is de dag ten eine en zeggen wij welterusten

hillie en jan

fijne feestdagen

jan Koppers

dank jullie wel ,..daar ook fijne dagen gewenst

Anneke Kuiper

Hallo Jan en Lobke.
We wensen jullie hele fijne kerstdagen in dat warme land.
Gisterenavond bij Petra, Elianne en Famke koffie en thee gedronken,
was erg gezellig. En Lobke gefeliciteerd met je diploma.
We vinden je berichten en foto's erg leuk Jan.

Groetjes van Jan en Anneke.

Anneke Kuiper

En Lobke, ik vergeet nog wat. Wat heb jij prachtig geschilderd op dat doek op de houten wand bij jullie, heel knap hoor en echt héél mooi.