kopperssuidafrika.reismee.nl

kaaptstad brackenfell blouberg en spier

maandag 23 december  vanmorgen een bakje koffie en dan snel weg met Karen en Seu ik moet om 7 uur op paardeneiland mijn auto ophalen die ik heb besproken  bij terugkomst in Brackenfell (waar ik nu verblijf!) eerst een goed ontbijt ,..rond 11 uur arriveerd Eloise,ook iemand die ik al jaren ken,zij gaat  vandaag met mij en lobke mee naar het bloubergstrand  daar gaan we eerst maar  lekker lunchen  en vervolgens het strand op,ik  heb het water gevoeld maar nee dat is mij te koud!!

we genieten van het weer en blijven wat op het strand,eind van de middag gaan we naar spier een mooie plek met wijnmakerij en mooie natuur ,een toeristische trekpleister waarin begin van de avond veelmensen met hun mandje komen om onder de bomen te picnicken

wij gaan naar Stellenbosch  en lopen daar even door het stadje om vervolgens neer te strijken op een terrasje waar we wat drinken en eten natuurlijk!! niet veel maar toch wel lekker

als we dan uiteindelijk weer in Brackenfell zijn nemen we afscheid van Eloise en spreken voor vrijdag weer met haar af,we vallen met de neus in de boter  want Charl heeft zijn braai aangestoken en er moet nog even een avondje worden nagezeten in de serre en boerewors(boerenworst)  eten vanaf de bdit was weer een mooie dag en iets om op terug te kijken de fotos zullen meer zeggen en wat er  de 24 e gebeurt zullen we weer zien !!

Reacties

Reacties

Alma

Leuk om jullie zo te volgen en een beetje van zuid Afrika te zien, bedankt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!