kopperssuidafrika.reismee.nl

kuier en braai

Even eenberichtje uit de gauteng provincie zuid afrika,zaterdag (21-12-2019) was rustig,smorgens gingen Lobke en Seu naar de ouders van Seu om aansluitend boodschappen te doen ik ben thuis gebleven omdat

Seu heeft hier bij haar prive kliniek ook nog 2 mensenonderdak bied,gordon was deze keer alleen thuis engordon is nogal dement ,dus besloot ik bijhem te blijven zodat hij geen domme dingen ging doen!,..(samen domme dingen doen is altijd leuker)

Eergister werd ik ook al voor het karretje gespannen om de beide mensen hier te verzorgen dat wil zeggen eten voor ze maken en zorgen dat ze het eten !!!

Maar goed gister middag ben ik samen met lobke naar livina gereden waar we waren uitgenodigt voor een braai,seu bleef eerst thuis voor haar gasten en die heb ikbegin van de avond opgehaald

Er waren meerdere famililieleden aanwezig en we hebben tot laat in de avond met onze braai buiten gezeten ik had salades gemaakt,Frikkie de man van livina had een een heerlijk brood gemaakt en aardappelsaladehet was leuk om zo samen in de keuken bezig te zijn en de verschillen te merken in het klaarmaken van eten !!!!,lobke genoot aanzienelijk die zat buiten met wat meiden te giechelen in de tuin haar engels verbaast me enorm ze praat het snel en zonder schroom ,ik ben eerlijk ik begrijp er weinig van en ik heb altijd gedacht dat mijn engels erg goed was !!

Van morgen zijn we vroeg opgestaan de koffers had ik gister tussendor al voor het grootste gedeelte ingepakt,seu vertrekt straks naar kaapstad en ik en lobke gaan eerst naar livina ,ok wij gaan vandaag naar de kaap maar ik heb mijn tickets later op de dag geboekt karen de zus van seukomt ons in kaapstad ophalen en we zullen tot 30 december daar blijven,goed dit was het voorlopig !!!!

Groet van jan en lobke

Reacties

Reacties

Pauline klok

Genieten jullie er maar lekker van. Wij doen dat van jullie verhaal. Allemaal een fijne kerst gewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!