kopperssuidafrika.reismee.nl

stonehaven on vaal en n kuieraand vir mykkie

gisteren was weer lekker warm na ons ontbijt wilden we naar een wildtuin maar deze  bleek bij aankomst gesloten ,alleen open in de weekends

toen maar naar stonehaven en leuk toeristisch onderkomen  aan de vaalrivier de zon hield ons goed op temparatuur dus even een cool drinkie in het restaurant  omdat we er toch al waren gelijk maar besloten om hier te lunchen

na  de lunch nog even naar  de veevoere store voor kippenvoer want ja ook de kippen bij mij onderkomen moeten eten hebben naast de store nog even een pub ingelopen ,leuke sfeer

later in de middag weer huiswaarts!! ik ben even naar de pick n pay gelopen voor wat boodschappen,en ben daarna aan het  maken van het eten alvast begonnen na het eten  ben ik met lobke  naar livina gereden die aan de andere kant van het dorp woont  en daar een bakje koffie gedronken en bij gekletst!

op terugweg hoor ik navigator lobke schreeuwen andere kant papa andere kant ,.....oeps oja we rijden hier links ,niks aan de hand  gelukkig maar ik moet er na 10 jaar wel weer aan wennen

de nacht was maar warm en ik was ook al vroeg op vanmorgen heb  ontbijt gemaakt natuurlijk ook voor de rest  hier in huis en een bak koffie gepakt en toen heerlijk buiten gezeten te ontbijten  wat vandaag brengt gaan we beleven