kopperssuidafrika.reismee.nl

stonehaven on vaal en n kuieraand vir mykkie

gisteren was weer lekker warm na ons ontbijt wilden we naar een wildtuin maar deze bleek bij aankomst gesloten ,alleen open in de weekends

toen maar naar stonehaven en leuk toeristisch onderkomen aan de vaalrivier de zon hield ons goed op temparatuur dus even een cool drinkie in het restaurant omdat we er toch al waren gelijk maar besloten om hier te lunchen

na de lunch nog even naar de veevoere store voor kippenvoer want ja ook de kippen bij mij onderkomen moeten eten hebben naast de store nog even een pub ingelopen ,leuke sfeer

later in de middag weer huiswaarts!! ik ben even naar de pick n pay gelopen voor wat boodschappen,en ben daarna aan het maken van het eten alvast begonnen na het eten ben ik met lobke naar livina gereden die aan de andere kant van het dorp woont en daar een bakje koffie gedronken en bij gekletst!

op terugweg hoor ik navigator lobke schreeuwen andere kant papa andere kant ,.....oeps oja we rijden hier links ,niks aan de hand gelukkig maar ik moet er na 10 jaar wel weer aan wennen

de nacht was maar warm en ik was ook al vroeg op vanmorgen heb ontbijt gemaakt natuurlijk ook voor de rest hier in huis en een bak koffie gepakt en toen heerlijk buiten gezeten te ontbijten wat vandaag brengt gaan we beleven



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!