kopperssuidafrika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

jan en lobke

Reacties

Reacties

Sander Krabbe

Heel veel plezier samen

Wardje van Drogen

Hallo Jan & Lobke,
Ik wens jullie samen een hele goede reis samen!
En ga jullie volgen!!
??

Dick

Veel plezier jan en lobke.kben benieuwd naar jullie verhalen.jan de nieuwe freek?

irma

super. ik wens jullie net zo'n geweldige reiservaring samen als ik met mijn dochter afgelopen weken heb gehad. Goede vlucht straks

Harmke koppers

Een veilige vlucht lieverds hartsiikke veel genieten fijne vakantie gr harmke

Renske

Goede, mooie reis gewenst, Lobke en Jan!??

Jan bosch

Jan geniet ervan samen met jou dochter, veel plezier gewenst en een goede reis ??

ina

goede reis, mooie vakantie en geniet.

Alma

Ik wens jullie een fantastische reis samen. Maak mooie herinneringen!

Henny

We wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe.

Anneke Kuiper

Jan en Lobke,het gaat nu echt gebeuren en we wensen jullie een héle goede reis en véél plezier in dat prachtige land. We volgen jullie graag en Lobke, wat vind ik dit mooi voor jou.

Pauline klok

Heel veel plezier in Zuid Afrika en een super vlucht erheen.
Geniet ervan.

Truus, Dikkie en Monja

Wij wensen jullie alvast heel veel voorpret met de voorbereidingen en ga er met zijn tweetjes heel erg van genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!